ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( اطلاعات مفید و کاربردی)
خرید لباس از ترکیه

خرید لباس و کالا از ترکیه با کمترین کارمزد و هزینه ارسال رایگان به ایران

زندگی در ترکیه, سرمایه گذاری در ترکیه

سایت ترکیه هلپر نسبت به راه اندازی سرویس خرید کالا، پوشاک و لباس و کفش از ترکیه و تحویل اجناس در ایران اقدام کرده است.

 

خرید پوشاک و لباس از ترکیه

خرید از کشورهای مختلف مورد نیاز خیلی از افراد می باشد و با توجه به بازار محدود ایران خیلی از افراد ترجیح میدهند تا از خارج از کشور خرید کنند.

چنانچه قصد خرید لباس و پوشاک از ترکیه را دارید می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

تمامی خرید ها به صورت تحویل در محل میباشند و به آدرس شما در ایران ارسال میشود.

اگر محصول خاصی را میخواهید می توانید لینک آن را برای ما بفرستید.

ما معادل آن را ریال از شما تحویل میگیریم.

برای خرید از این کشور به مانند خرید از سایر کشورها می توانید به راحتی و با کمترین کارمزد اقدام کنید.

در خرید از کشورهای مختلف مانند ترکیه شما می بایست به سایت هایی که در این زمینه خدمات مختلف ارائه می دهند مراجعه کنید.

ترکیه به عنوان یک کشور آشنا برای همه مردم ایران می باشد ، اخیرا صنعت پوشاک در این کشور رونق گرفته است و کیفیت بالا و قیمت مناسب اجناس باعث شده است تا افراد در مقایسه با سایر قیمت های دنیا به سراغ خرید از این کشور بروند.

سایت ترکیه هلپر می تواند سفارش شما را تحویل گرفته و در کمترین زمان به آدرس شما در ایران ارسال کند.

خیلی از افراد هزینه و زمان کافی برای سفر به کشور ترکیه را ندارند.

پس یکی از راه های مناسب خرید از این کشور به صورت آنلاین از فروشگاه های موجود می باشد.

خرید پوشاک از کشور ترکیه بسیار به صرفه می باشد چرا که شما می توانید به صورت مستقیم از این کشور خرید کنید و بهترین جنس ها را به ایران بیاورید.

با توجه به کیفیت و قیمت اجناس موجود در این کشور افراد زیادی از آن استقبال می کنند.

خرید کفش از ترکیه

به علت حضور برندهای معروف کفش در ترکیه امکان خرید برندهای اصل نایک، آدیداس و مارک های دیگر فراهم شده است.

شما میتوانید با ارسال لینک خرید کفش از نمایندگی های کفش سفارش خود را درخواست دهید تا نسبت به ارسال آن درب منزل شما اقدام شود.

نحوه به نام زدن قبوض انرژی در ترکیه + هزینه ها

چگونه میتوانم مستقیم از سایت های ترکیه خرید کنم؟

اگر میخواهید خودتان و بدون پرداخت هزینه کارمزد و لیر اضافه خرید کنید

نیازمند ویزا و مستر کارت فیزیکی خواهید بود.

دریافت کارت بانکی در عرض یک روز ممکن شده است.

برای آشنایی با نحوه دریافت ویزا و مستر کارت مقاله افتتاح حساب بانکی درترکیه بدون اقامت را بخوانید.

خرید پوشاک و لباس از سایت های ترکیه ای

 

خرید از آمازون

بی شک بهترین سایت خرید آنلاین در دنیا سایت آمازون می باشد.

تنوع کالا و اجناس این فروشگاه بی نظیر است.

برای خرید کالا از آمازون تایم ارسال کالا بستگی به کشور و فروشنده دارد.

اما اکنون خرید از سایت آمازون در ترکیه فراهم شده است

و شما می توانید هر کالایی سفارش دهید.

خرید از ان یازده N11

خرید از n11

یکی از سایت های ترکیه ای در زمینه فروش کالا و خدمات می باشد که خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می دهد. این فروشگاه در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است. اگر بخواهیم مشابه داخلی آن را نام ببریم باید به دیجی کالا اشاره کنیم که به فروش محصولات مختلف می پردازد.

خرید از مارکافونی

خرید از ترکیه

سایت مذکور یکی از سایت های معروف و محبوب در زمینه مد و پوشاک می باشد ، این وب سایت کار خود را در سال ۲۰۰۸ شروع کرده است. محصولات مختلفی در این وب سایت به فروش می رسد که از جمله آنها می توان به پوشاک ، کفش ، ساعت ، کیف و … اشاره کرد. یکی از ویژگی های کلیدی این فروشگاه تخفیف های قابل توجهی می باشد که ارائه می دهد. گاهی تخفیف این فروشگاه به ۹۰ درصد می رسد.

خرید از ترندیول Trendyol

خرید از ترندویل

ترندیول به عنوان یک فروشگاه آنلاین در کشور ترکیه ، خاورمیانه و شمال آفریقا شناخته می شود که در سال ۲۰۱۰ توسط Demet Mutlu تاسیس شده است. این فروشگاه به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های پوشاک حراجی در منطقه خاورمیانه شناخته می شود که بیش از ۶۰ میلیون محصول در زمینه مد و فشن دارد. باید بدانید که کشور ترکیه تولید کننده عمده پوشاک می باشد. فروشگاه مذکور دارای ۲۰۰۰ فروشنده است. در سال های اخیر فروشگاه فوق به دلیل قدمت زیادی که دارد و همچنین محبوبیت آن توانسته است از سراسر جهان مشتریان زیادی را به خود جلب کند. خرید کردن از این سایت به مانند سایت های دیگر از طریق موبایل ، لپ تاپ و اپلیکیشن امکان پذیر می باشد. ترندیول اولین شرکتی می باشد که فناوری را اولویت بندی کرده و برای گسترش تجارت در این کشور تلاش های زیادی می کند.

خرید از ماوی Mavi

یک برند لباس جین در کشور ترکیه می باشد که قدمت زیادی دارد. این فروشگاه در سال ۱۹۹۱ در شهر استانبول تاسیس شده است. شرکت ماوی ترکیه برای گروه خانم ها و آقایان لباس های شیک تولید می کند و گروه سنی مختلف را تحت اولویت خود قرار می دهد. شعبه اصلی این برند در ترکیه بوده و شعبه های مختلف در کشورهای آمریکا ، آلمان ، استرالیا و روسیه دارد. این فروشگاه دارای مشتریان مطرحی از جمله چلسا کلینتون می باشد. در سال ۲۰۱۲ لیما قراردادی را به عنوان نماینده تبلیغاتی این برند امضا کرده است که باعث رشد فروش ۵۰ درصدی این فروشگاه شده است.

بورس ترکیه برای ایرانیان و بررسی شرایط ورود به بورس ترکیه

 خرید از  سایت ۱v1y

فروشگاه فوق استایل های مختلف را به شما ارائه می دهد ، سایت فوق یکی از سایت های پیشرو در زمینه مد و محصولات فصلی می باشد که اگر به دنبال خرید مارک های با کیفیت هستید و می خواهید قیمت مناسب را در نظر داشته باشید می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید. کیفیت خوب به همراه قیمت پایین ارائه می شود.

خرید از برند Kitapyurdu

یکی از سایت های فرهنگی کشور ترکیه محسوب شده که شما می توانید به سهولت کالاهای فرهنگی مانند نوشت افزار و کمک آموزشی ، مجلات ، کتاب ، محصولات شنیداری ، دست سازه های هنری و … از آن خریداری کنید و لذت ببرید.

خرید از زارا Zara

زارا یکی از سایت های فروش پوشاک می باشد که زیر مجموعه یکی از شرکت های اسپانیایی با نام ایندیتکس است. این مجموعه یکی از تولیدکنندگان برندهای اروپایی است که در زمینه پوشاک و زیورآلات فعالیت دارد. این برند دارای محصولات متنوعی از جمله بوت ، کفش ، لباس مجلسی و لوازم جانبی شامل زیور آلات و کیف می باشد. در بین محصولات عنوان شده کفش زارا از پرفروش ترین محصولات این شرکت محسوب می شود.

خرید از سایت Hepsiburada

اگر به دنبال خرید لوازم مختلف از فروشگاه آنلاین در ترکیه هستید می توانید به فروشگاه فوق سر بزنید. فروشگاه فوق محصولات مختلفی از جمله محصولات الکترونیکی ، پوشاک ، لوازم التحریر ، دکوراسیون منزل و مواد غذایی را ارائه می دهد. به جرات می توان بیان کرد که فروشگاه فوق یکی از بزرگ ترین فروشگاه ها در ترکیه است.

خرید از برند برشکا Bereshka

برشکا یکی از فروشگاه های شهر ترکیه می باشد که فعالیت خود را در سال ۱۹۹۸ آغاز کرده است. این فروشگاه در حال حاضر در بیش از ۶۴ کشور دنیا شعبه دارد. رشد چشمگیر فعالیت این فروشگاه به گونه ای می باشد که در طی دو سال توانسته است ۱۰۰ فروشگاه افتتاح کند. بعد از گذشت ۱۸ سال این شرکت بیش از هزار شعبه در ۷۰ کشور دنیا ایجاد کرده است که درآمد قابل توجهی دارد.

خرید لباس از دفاکتو Defacto

این فروشگاه از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرده است که توانسته است در این مدت به عنوان یک پیشتاز در زمینه تولید پوشاک و فشن باشد. باید بیان کنیم که این سایت جزو ۵ سایت برتر کشور ترکیه می باشد که به داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا مطرح است. دفاکتو به عنوان ۳۰۰ شرکت فعال در زمینه تولید لباس و پوشاک می باشد. بیشتر مسافران از این فروشگاه دیدن می کنند. گاهی قیمت پوشاک ارائه شده در این فروشگاه به نسبت سایر فروشگاه ها با تخفیف زیادی روبرو است.

افتتاح حساب در واکیف بانک برای ایرانیان

خرید از منگو MANGO

بیشترین تعداد مراکز خرید منگو در کشور ترکیه می باشد. این برند در سال ۱۹۸۴ در بارسلونا اسپانیا در زمینه عرصه طراحی و تولید پوشاک پا به عرصه تولید نهاده است. با وجود اسپانیایی بودن این برند طرفداران زیادی در کشور ترکیه دارد. تا به امروز حدود ۵۰۰ شعبه در سراسر دنیا از برند منگو وجود دارد.

خرید از کوتون KOTON

کوتون یک برند ترکیه ای می باشد که فعالیت خود را در ترکیه و در سال ۱۹۸۸ آغاز کرده است. این برند به گونه ای دارای کیفیت بالا می باشد که توانسته است در کشورهای دیگر با برندهای اروپایی رقابت کند. کوتون با هدف دایر کردن شعبه های خود در تمامی قاره های دنیا به فعالیت خود ادامه می دهد. این برند درنظر دارد تا سال ۲۰۲۴ بتواند سراسر دنیا را تصاحب کند. کوتون توانسته است در دو سال پشت سر هم مورد علاقه ترین و مقبول ترین برند پوشاک خانم ها شناخته شود. در هنگام خرید اینترنتی از این شرکت دیدن کنید.

خرید لباس از ال سی وایکیکی LC Waikiki

برند ال سی وایکیکی فعالیت خود را به صورت رسمی از کشور فرانسه در سال ۱۹۸۵ شروع کرده است و این برند در سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را به شکل شرکت بازرگانی و خدماتی ادامه داده است. شعار این برند همه لایق بهترین ها هستند می باشد چرا که معقتد است همه افراد می توانند از بهترین ها استفاده کنند. این برند با افزایش کیفیت محصولات خود سعی در جذب مشتری های بیشتر دارد. باید عنوان کنیم که ال سی وایکیکی به عنوان تحسین برانگیزترین شرکت در حوزه پوشاک انتخاب شده است.

چگونه بدون واسطه خرید کنید؟

شما می توانید بدون واسطه و با کارت بانکی خودتان از ایران از سایت های ترکی مثل ترندیول، زارا و همه برندهای دیگر خرید کنید.

برای اینکار ابتدا باید یک حساب با پاسپورت خود باز کنید.

برای چگونگی باز کردن حساب می توانید به مقاله افتتاح حساب در ترکیه مراجعه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

بر روی ستاره ها بزنید!

متوسط امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 225

No votes so far! Be the first to rate this post.

مقالات مشابه با آنچه مطالعه کردید

آخرین املاک ثبت شده

فهرست